torsdag 30 december 2010

Mitt nyårs-smycke


Här ser ni ett halsband och armband som jag lagat till mig själv som jag ska använda på nyårsafton :)

Blev i gråa, silvriga och genomskilniga pärlor. Sticklåset hänger fram på bröstet och det smyckade jag med en glittrig pärla.


-----

Som ni märker använder jag mycket av de genomskilniga pärlorna. De små runda pärlorna.
Tycker att det piggar upp smyckena mera och man kan variera rätt så mycket med dem.

Nya beställningar rullar in hela tiden och jag är så glad att ni gillar det jag gör :)

Många funderar också varifrån jag köper allt material. Gjorde en stor beställning via Sverige, Pärlgrossisten. Där finns stort utbud och billiga smyckesdelar, en sak jag själv strävar efter att få det billigaste materialet, för då blir det billiga smycken också :) Vilket är roligt både för mig och speciellt för dej som beställer ett smycke :) 

Om just du funderar på något, eller kanske du vill beställa ett smycke, så är det bara att höra av sej!


Inga kommentarer: